صفحه اصلی / سلامت / تفذیه / در حالات روحی مختلف چه بخوریم

در حالات روحی مختلف چه بخوریم

در حالات روحی مختلف چه بخوریم

در حالات روحی مختلف چه بخوریم

غمگین هستید

غذاهای سرشار از اسیدهای چرب امگا3 و ویتامین D مصرف کنید. مانند ماهی‌های چرب و تخم کتان.

شرایط سختی دارید

خوراکی‌هایی که غنی از ویتامین‌های C می‌باشند مانند فلفل سبز، کلم، گوجه‌فرنگی، کیوی، توت‌فرنگی و آناناس.

استرس زیادی دارید

اگر در شرایط روحی پراضطرابی هستید بهتر است سراغ ویتامین‌های گروه B بروید، از جمله خوراکی‌هایی مانند میگو یا یک کاسه بزرگ ماست کم‌چرب برای شما عالی‌اند.

عصبانی هستید

اگر زود عصبانی می‌شوید از غذاهای دارای پتاسیم تغذیه کنید. برای دریافت پتاسیم بیشتر می‌توانید سراغ سیب‌زمینی، ذرت، لوبیا سفید و موز بروید.

بی‌خواب شده‌اید

شب‌ها بی‌خوابی شما را کلافه می‌کند؟ منیزیم بیشتر در غذای خود را امتحان کنید. می‌توانید از تخم کدو، اسفناج، عدس، نخود و جو دوسر استفاده نمایید.منبع:ویکی5040، مجله تایم

درباره kingface

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *